افزایش قیمت واحدهای مسکونی کلید نخورده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1396
بازدید : 143
نویسنده : omid

دنیای اقتصاد به سراغ واحدهای مسکونی و املاک مسکونی نوساز رفته است و در رابطه با واحدهای مسکونی و آپارتمان های مسکونی نوساز و آپارتمان های مسکونی کلید نخورد می نویسد. بازار مسکن این روزها شاهد افزایش قیمت نسبی برای واحدهای مسکونی نوساز بوده است.

مالکان آپارتمان های نوساز قیمت واحدهای مسکونی خود را 10 تا 15 درصد افزایش داده اند. این افزایش قیمت برای واحدهای مسکونی نسبت به قیمت قطعی آپارتمان مسکونی معامله شده در زمستان سال 95 می باشد.

مشاوران املاک معتقد هستند هیچ چیز در بازار معاملات ملکی تغییر نکرده است و این افزایش قیمت می تواند موجی از نارضایتی را در پی داشته باشد و عدم خرید واحدهای نوساز را بیش از پیش سبب شود. قیمت های پیشنهادی برای املاک میانسال و کهنه ساز نسبت به میانگین کمتر می باشد.

سن بالای آپارتمان های مسکونی سبب شده است مالکان ساختمان های نوساز و آپارتمان های نوساز، از این موقعیت به عنوان فرصتی مطلوب برای خود بهره برداری کنند. این امر مزیتی قیمتی برای واحدهای مسکونی را می دهد.

افزایش قیمت در آپارتمان نوساز را بیشتر در منطقه 5 تهران شاهد هستیم. این امر به دنبال رکود مسکن اتفاق افتاده است. رکود مسکن باعث شده است سازندگان مسکن نتوانند آپارتمان های طلایی خود را در بهترین زمان سال مانند تابستان معامله کنند و برای اینکه متضرر نشوند مجبور هستند قیمت فعلی ملک مسکونی خود را چندی تغییر بدهند.

این رفتار در گذشته تکرار شده و نتیجه ای نداده است. بسیاری از سازندگان از این مسئله درس نمی گیرند و باز می خواهند قیمت املاک مسکونی خود را افزایش دهند. هیچ چیز در بازار مسکن تغییر نکرده است که خریداران مسکن افزایش قیمت را قبول کنند. همان گونه که گفته شد این افزیش قیمت بیشتر در منطقه 5 تهران مشهود می باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com